HPP Asistentka CEO, 2 měs. (65-70.000 Kč/měsíc), Karlín

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, největší internetový obchod s potravinami, hledáme na okamžité vykrytí výpadku asistentku CEO. Práce na cca 2 měsíce s nadstandardní výší mzdy na HPP (60-70.000,- Kč/měs.). Nástup nutný ihned!

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- třídění a řízení emailové komunikace ředitele, vyřizování obchodní a interní korespondence
- odpovědnost za řízení kalendáře ředitele, organizace interních a externích schůzek, Péče o návštěvy
- tvorba to-do listů
- příprava podkladů, formálních dokumentů a další administrativní činnosti
- tvorba reportů, statistik, prezentací
- příprava podkladů pro jednání a porady, zajišťování zápisů z nich
- komunikace s obchodními partnery a skrz společností
- zadávání příkazů do systému Sofa
- hlídání toku faktur a jejich úhrady
- organizování pracovních cest, zpracovávání cestovních příkazů

Nabízíme:

- nadstandardní ohodnocení 60-70.000Kč/měsíčně
- přátelský kolektiv, příjemné a reprezentativní kanceláře
- pozici ve stabilní společnosti
- zajímavá a samostatná práce
- práce na HPP

Požadujeme:

- nástup ihned
- zkušenost z pozice recepční, office managerky nebo asistentky
- výborné organizační schopnosti & logické myšlení
- výborné komunikační dovednosti
- multitasking
- preciznost a systematičnost
- 100% spolehlivost a schopnost rozeznat citlivost informace
- zkušenost s byznysově orientovaného prostředí
- znalost sady Microsoft office
- Angličtina B2/C1

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete prosím svůj aktuální životopis k rukám pana Haladeje. Děkujeme a těšíme se na váš životopis.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Martin Haladej
Telefon: +420 234 715 000