Back office asistent s NJ, až 35.000, 29 dnů volna + bonusy

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Hledáme:

Máte zkušenosti z oddělení zákaznických služeb, financí nebo prodeje? Nebojíte se komunikace v německém jazyce a angličtina Vám také není cizí? Rádi byste měli flexibilní pracovní dobu a stabilního zaměstnavatele, který se k Vám ani v období krize neobrátí zády?
Pokud ano, nabízíme super partu mladých lidí z celého světa, neformální prostředí a úzké vazby mezi kolegy i zákazníky.

Co bude tvojí pracovní náplní?

• Běžné účetní operace (má dáti/dal)
• Komunikace s našimi zákazníky nad fakturami
• Reporting nadřízenému
• Práce se SAP/Axapta

Co bys měl/a umět?

• Nebát se mluvit německy (B2/C1)
• V ideálním případě i anglicky
• Umět pracovat s Excelem
• Být vždy schopný jednat profesionálně
• Zařadit fakturu, poslat e-mail, zvednout telefon

Co za tvoji práci nabízíme?

• Flexibilní pracovní doba?
• 5 týdnů dovolené
• 4 sick days
• Multisportka zdarma
• Příspěvek na důchodové pojištění a „životko“
• Stravenky 100 Kč
• Roční bonusy

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Veronika Čechová
Nové sady 988/2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143