Administrativa v obch. oddělení 30.000 Kč, 13. a 14.plat

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Hledáme:

Jste komunikativní a pečlivá osoba? Chcete mít za „zády“ spolehlivého zaměstnavatele se zahraniční působností? Umíte dobře anglicky a chcete tento jazyk využít i v praxi?
Tak potom místo u nás v kanceláři čeká právě na tebe.
Do našeho obchodně exportního oddělení hledáme asistentku, která se postará o faktury, naše dodavatele, a hlavně naše zákazníky. Není se čeho bát, kávu nám určitě vařit nebudete, budete jedním z nás.

Tvoje náplň práce:

- správa objednávek, jejich kontrola a aktualizace
- komunikace se zahraničními zákazníky, emailem i telefonicky
- potvrzení objednávek, vystavení dodacích listů, fakturace zákazníkům, …
- administrativní podpora nákupního oddělení

Jaký/á bys měl/a být:

- s komunikativní úrovní anglického jazyka
- znalý administrativních procesů
- komunikačně schopný
- samostatný a schopný organizovat si práci

Co Vám za to nabídneme?

- Konkurenceschopnou mzdu až 30.000 Kč
- Stravenky
- 13. a 14. plat
- firemní kulturní akce
- odměny

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Veronika Čechová
Nové sady 988/2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143