ASISTENTKA ŘEDITELE A PŘEDSTAVENSTVA (30-40 tis. Kč, Karlín)

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, stabilní investiční skupinu zaměřující se na oblast nemovitostí a nové technologie, hledáme vhodné uchazeče na pozici Asistent/ka / Sekretář/ka.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- Organizace a příprava schůzek a porad vedení
- Zápisy z porad vedení
- Starost o návštěvy vedení
- Zpracování příchozí i odchozí pošty pana ředitele a nejvyššího vedení, zajištění podpisů
- Zajištění služebních cest, taxíků, koordinace s ostatními kolegy
- Spolupráce s ostatními odděleními a Facility managerem
- Zpracování emailové korespondence v češtině

Nabízíme:

- Přátelský kolektiv, příjemné a reprezentativní kanceláře v Karlíně
- Pozici ve stabilní společnosti
- Zajímavá a samostatná práce
- Nástup dohodou
- Atraktivní mzdové ohodnocení, dle zkušeností
- Možnost finančního postupu
- Dlouhodobou spolupráci

Požadujeme:

- Praxe na asistentské pozici nutností
- Vysokou míru diskrétnosti
- Perfektní znalost českého jazyka
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Pečlivost, spolehlivost, přesnost - schopnost hlídat a dodržovat termíny
- Schopnost samostatné práce i práce v týmu

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete prosím svůj aktuální životopis k rukám pana Haladeje. Děkujeme a těšíme se na váš životopis.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Martin Haladej
Telefon: +420 234 715 000