Účetní - Praha 1 - (30 h týdně)

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho významného klienta: globální advokátní kancelář Dentons Europe CS LLP, hledáme šikovnou a milou kolegyni (kolegu) na pozici Účetní.

Co budete mít na starost:

• Zpracovávání kompletní účetní agendy firmy
• Účtování běžných účetních operací finančního účetnictví včetně kontroly náležitostí účetních dokladů a jejich evidence (např. došlé a vystavené faktury, bankovní výpisy, výpisy debetních karet, pokladní doklady, vyúčtování cestovních náhrad, interní účetní doklady aj.) a řešení případných nesrovnalostí
• Příprava a zpracování plateb
• Správa dodavatelských a odběratelských saldokont
• Vystavování odběratelských faktur netýkajících se právních služeb
• Účtování a vedení agendy dlouhodobého hmotného majetku
• Spolupráce při přípravě přiznání k DPH a dani z příjmů
• Vedení pokladny, účtování cenin
• Spolupráce při zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek (např. účtování kurzových rozdílů, časové rozlišení, dohadné položky, opravné položky, rezervy, měsíční odsouhlasení zůstatků vybraných účtů aj.)
• Spolupráce s auditory, daňovými poradci
• Evidence nákladů a výnosů na zakázky
• Spolupráce při inventarizaci majetku a závazků
• Spolupráce při pravidelné konfirmaci závazků/pohledávek ve skupině
• Komunikace s ostatními odděleními
• Spolupráce při přípravě měsíčního, čtvrtletního a ročního reportingu
• Související administrativa včetně archivace
• Další související činnosti dle požadavku zaměstnavatele

Co očekáváme:

• SS/VŠ ekonomického směru
• Minimálně 3 roky praxe na podobné pozici
• Znalost účetních standardů a daňové problematiky
• Znalost a zkušenost s prací v účetním systému
• Velmi dobrá znalost MS Office, zvláště pokročilá znalost Excel
• Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem a písmem)
• Profesionální a odpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost
• Samostatný přístup k řešení problémů a schopnost navrhovat řešení
• Smysl pro týmovou práci
• Flexibilita a zájem o osobní rozvoj

Co nabízíme:

• Práce na zkrácený úvazek (30 hodin týdně)
• Uvedená mzda odpovídá plnému úvazku a bude upravena dle skutečného úvazku a zkušeností
• Po zapracování možnost občasné práce z domova
• Zajímavou práci v dynamické a rozvíjející se firmě
• Atraktivní kanceláře v centru Prahy, velmi dobrá dostupnost MHD
• Profesionální a přátelské prostředí
• Finanční ohodnocení dle zkušeností
• Zajímavé benefity (5 týdnů dovolené, 4 dny sick days, 2 dny personal leave, stravenky 110 Kč/den, Multisport a/ nebo Multipass karta, firemní akce, aj.).

Výběrové řízení:
1. kolo - test z Excelu a znalostí účetnictví
2. kolo - v případě úspěchu v 1. kole bude následovat osobní pohovor v průběhu měsíce srpna
________________________________________

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Jana Zimmermannová
Telefon: +420 234 715 000