Administrativní zpracování zakázek až 28.000,-

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Chcete se učit od špiček v oboru a pracovat pro nadnárodní společnost? Chcete výbornou položku do tvého životopisu? Přesto však stále váháte? Co když přidáme přátelské prostředí, super šéfa a milé kolegy?

Co byste měl/a dělat?

- jedná se o komunikaci s novými i stávajícími zákazníky nad jejich objednávkami a následné převedení informací do našich systémů, tak aby mohla začít samotná výroba
- evidenci nových objednávek a přepracování objednávky do výrobních zakázek
- Vašim úkolem bude také komunikace nad zakázkou s obchodním oddělením a samotnou výrobou
- Užijete znalost němčiny. Budete komunikovat s výrobním závodem v Německu, zpravidla formou reportů a informací o probíhajících zakázkách
- zkrátka hledáme parťáka, který se nezalekne ani technických pojmů

Jakého kandidáta hledáme:

- hledáme ideálně člověka, který se nebojí telefonovat, je pečlivý, je technicky zdatný a v ideálním případě umí číst technickou dokumentaci
- jedná se o práci ve směnné režimu 6:00 – 14:00 a 8:00 – 16:00. Pokud bys preferoval čas 8:00 – 16:00 nevadí
- důležitá je znalost němčiny (angličtina výhodou)
- využijete znalost Excelu, výhodou je znalost práce v SAP

Nabízíme:

- 22.000 - 28.000 (pro technicky zdatné nabízíme diskuzi o individuálním navýšení)
- zázemí nadnárodní společnosti
- bonusy, prémie
- PC a mobilní telefon
- stravenky
- fajn kolegy a šéfa
- moderní prostředí

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Veronika Čechová
Nové sady 988/2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143