Customer Service Specialist - HPP, 30-35.000,- Kč

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, jednoho z nejsilnějších hráčů na poli systémů pro vytápění, inteligentní vytápění a chlazení, hledáme vhodné uchazeče pro obsazení pozice Customer Service Specialist. Zákaznický servis je zodpovědný za zpracování objednávek komponentů a výrobků pro divize chlazení, vytápění a frekvenčních měničů. Každodenní prací je vyřizování zákaznických požadavků či objednávek a podpora obchodních i technických týmů.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

Být prvním kontaktem pro zákazníky, přijímat jejich požadavky, analyzovat je, řešit a zakládat do tiketovacího systému. Dále se věnovat zpracování objednávek v interním systému SAP a řešení související agendy.
- aktivní a profesionální řešení zákaznických požadavků pomocí tiketovacího systému – emailová, telefonická komunikace (CTI, SalesForce)
- zpracování objednávek v systému SAP od objednání po fakturaci
- koordinace logistiky, vystavování dobropisů, řešení reklamací, vratek apod.
- správa kontaktů v interní databázi
- podpora kolegů zapojených do řešení zákaznických požadavků (zejména obchodníků a techniků)

Požadavky:

- zákaznicky orientovaný typ člověka
- alespoň základní znalost práce v SAP systému, další CRM systémy výhodou
- ideálně praxe v oblasti zákaznického servisu/call centra
- vynikající interpersonální a komunikační dovednosti (písemné i verbální)
- schopnost pracovat na více požadavcích najednou a v několika systémech
- dobrá znalost angličtiny (interní komunikace s výrobními závody a zahraničními kolegy po emailu i telefonicky)
- SŠ vzdělání s maturitou

Nabízíme:

- zaměstnání ve stabilní společnosti, smlouva na 1 rok s možností prodloužení
- atraktivními pracovní podmínky a balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, roční příspěvek na sport a kulturu, vánoční dárek, firemní akce...)
- služební notebook
- zajímavou práci v mezinárodní společnosti
- pracovní doba Po-Pá 8:00 – 16:30
- preferujeme plný úvazek, případně mírně zkrácený (až na 75%)
- pracoviště v moderní kanceláři na Praze 4, metro Budějovická/Kačerov

Pokud Vás nabídka zaujala, prosím zašlete životopis k rukám pana Haladeje. Děkujeme.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Martin Haladej
Telefon: +420 234 715 000