Support v oblasti HR Auditu

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Rád bys pracoval pro mezinárodní firmu a dělal support při HR auditu? Jsi zodpovědný, pečlivý a spolehlivý? Máš smysl pro detail a logické uvažování? Máš angličtinu na komunikativní úrovni a umíš pracovat s MS Office? Rád se učíš novým věcem a jsi schopný pracovat 20 hodin týdně?

Pokud sis na všechny otázky odpověděl ano, tak hledáme právě tebe.

Náplň práce:

- detailní kontrola pracovních výkazů
- Kontrola docházkových souborů, knih jízd, tankování...
- ad hoc úkoly

Co požadujeme:

- Angličtinu na komunikativní úrovni
- Znalost MS Office (hlavně Excel)
- Časová flexibilita 20 hodin týdně
- Pečlivost, samostatnost, smysl pro detail
- Logické uvažování
- Zkušenosti z auditu výhodou
- Nástup ASAP

Co můžeš získat:

- Cenné pracovní zkušenosti v mezinárodní společnosti
- Atraktivní platové ohodnocení 180 Kč/hod.
- Práce na DPČ
- Je možná práce z domova
- Plánování směn podle sebe

V případě zájmu neváhej a zašli nám své aktuální CV.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Anna Churáňová
Telefon: +420 724 520 224