OSOBNÍ ASISTENTKA, HPP, práce z domova, 35-50.000Kč

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, člena představenstva jedné z nejvýznamnějších investičních společností, hledáme vhodné uchazeče pro obsazení ozice OSOBNÍ ASISTENTKA. U této pozice se předpokládá téměř výhradní práce v Home-Office.

Požadujeme:

- Prokazatelnou praxi na pozici Asistent/ka vedení společnosti
- Znalost systému bookování rezervací hotelů, letenek, půjčování vozů v zahraničí apod.
- Znalost dílčích podpůrných činností v rámci pracovních cest
- Zkušenosti s organizací osobních záležitostí (čistírna, úklid apod.)
- Velmi dobrou znalost ČJ a AJ
- Časovou flexibilitu, spolehlivost (reference)
- Dobré komunikační schopnosti
- Organizovanost

Nabízíme:

- Nadstandardní nástupní mzdu (35-50.000,- Kč hrubého)
- 100% Home-Office
- Stabilní a zodpovědnou práci
- Zázemí stabilní společnosti
- Nástup možný ihned

V případě zájmu o tuto pozici, prosím, zašlete strukturovaný životopis k rukám pana Haladeje.

Děkujeme a těšíme se na spolupráci.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Martin Haladej
Telefon: +420 234 715 000