26 000 – 33 300,- fix Administrátor hypoték

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Máš již zkušenost z oblasti financí a chceš pracovat v perspektivní, špičkové společnosti s jistotou pravidelné výplaty? Chceš se stát součástí rodinné společnosti s přátelskou firemní kulturou, která pomáhá lidem se zpracováním hypoték?

Láká tě přátelské prostředí a nové zkušenosti v oblasti administrativy? Jsi svědomitá/ý?? Jsi rád/a když ti zaměstnavatel nechá prostor pro vlastní kreativitu?
Pak tato pozice čeká právě na tebe!

Co u nás budeš dělat?

• Administrativu spojenou s vyřizováním hypoték
• Přijímat hovory
• Komunikovat přes mail a telefon s bankovními institucemi
• Pracovat se sadou MS office
• Aktivně využívat svůj proaktivní přístup

Co po tobě budeme chtít?

• počítačovou gramotnost
• pokročilejší znalost administrativních procesů
• zodpovědnost
• dochvilnost
• proaktivní přístup
• samostatnost
• úsměv na tváři

Co ti za to nabídneme?

• 26 000 fixní nástupní mzdu
• Po zapracování navýšení na 33 300,- Kč
• Moderní kanceláře
• Vzdělávací kurzy a školení
• Balíček benefitů dle vlastního výběru

Nenech si utéct tuto jedinečnou příležitost a zareaguj na naši pracovní nabídku.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Veronika Čechová
Údolní
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143