RECEPČNÍ / ADMINISTRATIVNÍ ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Renomovaná společnost působící v oblasti interiérových úprav a vybavení kancelářského nábytku komerčních prostor, hledá do svého týmu uchazeče/ky pro obsazení pozice RECEPČNÍ / ADMINISTRATIVNÍ ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ.

Máme zájem o šikovné uchazeče/čky, kteří mají zájem o samostatnou pozici a možnost získání zajímavé praxe.

Základní pracovní náplň:

- zastřešení chodu recepce a kanceláře (klientské telefony, vítání návštěv, příprava zasedacích místností)
- zpracování cenových nabídek a prezentací
- administrativní podpora obchodního týmu (příprava podkladů pro jednání), podpora jednotlivých obchodních případů
- organizační a administrativní podpora managementu společnosti
- kompletace účetních podkladů

Co nabízíme:

- zázemí stabilní české společnosti s neformální firemní kulturou
- příjemné pracovní prostředí s velmi dobrou dopravní dostupností (Vinohrady)
- práci na HPP, nadstandardní finanční ohodnocení + motivační systém
- společné mimopracovní akce

Co požadujeme:

- min. SŠ vzdělání
- praxe na pozici recepční/asistentka velkou výhodou
- dobré komunikační, prezentační a organizační schopnosti
- vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu
- komunikativní znalost AJ výhodou,
- uživatelská znalost práce na počítači (sada MS Office, Internet)
- ŘP skupiny B výhodou

V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, strukturovaný životopis k rukám pana Haladeje.

Děkuji a těším se na Vaši zprávu.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Martin Haladej
Telefon: +420 234 715 000