Jsme jedna z nejvýraznějších a dynamicky se rozvíjejících agentur domácí zdravotní péče se sídlem v Praze a celorepublikovou působností. Do našeho týmu nyní hledáme zkušeného a samostatného personalistu / personalistku.
Náplň práce
- kompletní vedení personální agendy
- aplikace a kontrola dodržování pracovněprávních předpisů
- spolupráce s vedením společnosti, metodická podpora v HR otázkách
- občasné pracovní výjezdy na pobočky (kontrola, podpora, školení)
Požadavky
- praxe v HR, znalost pracovního práva podmínkou
- zkušenost ze zdravotnictví výhodou, nikoliv podmínkou
- schopnost samostatné práce, důslednost a profesionální vystupování
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- aktivní řidič/ka, ochota občasného cestování do poboček v rámci ČR — k dispozici referentské vozidlo (s možností soukromého užívání do budoucna)
Nabízíme
- odpovídající finanční ohodnocení 45–60 000 Kč dle praxe
- stabilní zázemí perspektivní a velmi dynamicky se rozvíjející společnosti
- přátelský, spolupracující kolektiv
- stravenky
- služební vůz pro pracovní cesty (postupně i soukromé užití)
- místo výkonu práce: Praha 3
Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis. Rádi vám poskytneme další informace e-mailem a následně na osobním setkání.
Jana Hornová
Telefon: +420 234 715 000