Asistent/ka právničky (malý kolektiv), Praha 1 centrum

Pro našeho klienta aktuálně obsazujeme administrativní pozici: ASISTENT/KA PRÁVNIČKY

Hledáme vhodné kandidátky/ty, které baví asistentská agenda, mají komunikativní znalost AJ nebo NJ a hledají dlouhodobou spolupráci.

Nabídneme Vám zajímavé pracovní místo přímo v centru Prahy, malý kolektiv (10 lidí), který spolu skvěle vychází jak na pracovišti, tak i mimo něj, motivující finanční ohodnocení + benefity.

Nástup je možný ihned/dle domluvy.

Okruhy svěřené agendy:

  • administrativní a organizační podpora advokátům a koncipientům
  • správa spisů
  • správa datových schránek
  • koordinace s klienty, soudy a notáři
  • příprava podkladů pro fakturaci, včetně vystavovávání faktur
  • práce s interními programy
  • organizace pracovních cest – hotely, letenky apod.
  • plnění ad-hoc úkolů dle potřeby a zadání partnera kanceláře, či advokátů

Jaké jsou požadavky?

  • úspěšně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • prokazatelné předchozí zkušenosti z oblasti administrativy, nebo role asistentky/ta
  • MS Office - běžná uživatelská znalost
  • AJ na komunikativní úrovni (B1- B2), nebo NJ
  • reprezentativní vystupování, loajálnost, zodpovědnost, komunikativnost, důslednost, samostatnost

Co Vám nabídneme?

  • zajímavou pracovní příležitost v menším týmu v centru Prahy, kousek od Václavského náměstí
  • kolegiální tým, moderní pracovní prostředí
  • finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností
  • 25 dnů dovolené, motivační bonusy, multisport karta, benefit karta, stravenkový paušál, účast na firemních akcích, vzdělávací kurzy hrazené zaměstnavatelem
  • pracovní doba - pondělí - pátek 9:00 - 17.30 hod.
  • nástup možný ihned/dle domluvy

Pokud Vás nabídka oslovila, prosíme o zaslání aktuálního životopisu. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000