Pro našeho klienta, světového leadera specializujícího se na zastřešení a obklady, aktuálně obsazujeme pozici: Administrativní podpora kanceláře
Pracovní náplň je zaměřena především na administrativní činnost spojenou s agendou objednávek, práci v interním systému a komunikaci se zákazníky.
Nabídneme Vám příjemné pracovní prostředí s rodinným nádechem, menší a stabilní pracovní tým (do 6 pracovníků).
Nástup: možný ihned
Pracoviště: Praha 4
Náplň práce:
- práce s objednávkami - příjem od zákazníků, zpracování do interního systému, kontrola, zpětné potvrzení
- poskytování informací zákazníkům o dostupnosti materiálů a potvrzení zásadních bodů - množství, cena, termín, místo dodání
- agenda spojena s fakturací
- odeslání objednávek do výroby, komunikace s výrobou ohledně potvrzení i termínu jejich nakládky a operativní řešení případných problémů
- logistické záležitosti - zajišťování transportu dodávek materiálu z výroby k zákazníkovi
- příjem faktur za materiál do skladového programu, vystavování příjemek na materiál, kontrola vrácení potvrzených příjemek zpět od zákazníka
- řešení případných reklamací na chybějící nebo přebývající materiál v dodávkách
- agenda spojená s životním cyklem dokumentů - archivace, skartace
- vypracování měsíčních reportů
- zajištění provozu kanceláře
- ad hoc úkoly od nadřízeného
Velkou výhodou:
- znalost programu Navision
Požadujeme:
- min. úspěšně ukončené SŠ vzdělání s maturitou/VŠ
- předchozí prokazatelné administrativní zkušenosti
- působení na obdobné pozici - velkou výhodou
- AJ - mírně pokročilá úroveň
- MS Office na lepší uživatelské úrovni - práce s MS Excel - reportingová část
- komunikativnost, samostatnost i schopnost práce v týmu, pečlivost, time management
- prozákaznický přístup, zodpovědnost, orientace na detail
Nabízíme:
- příjemné, komorní pracovní prostředí, ve kterém pracuje stabilní, dlouholetý tým i vedení společnosti
- možnost dlouhodobé spolupráce
- zajímavé finanční ohodnocení s navýšením po zkušební době
- 20 dnů dovolené, stravenkový paušál, služební telefon
- pracovní doba - pondělí - pátek 7:30 - 16:00 hod.
- lokalita pracoviště: Praha 4 - Chodov
- nástup možný na pozici ihned/srpen 2024
V případě zájmu prosím zašlete Vaše aktuální CV. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000