Administrative Coordinator, zkrácený úvazek, kombinace HO, Praha

Pro našeho klienta, která se zaměřuje na vývoj, výrobu a komercializaci inovativních terapií a je jednou z předních světových biotechnologických společností, aktuálně obsazujeme atraktivní zkrácený úvazek na pozici: Administrative Coordinator

Nabídneme Vám flexibilní zkrácený úvazek na 20 hod./týden (po - pá) s možností 4 hod./denně nebo 4 dny v týdnu - 5 hod./denně s možností home office.

Nabídka je otevřena pro kandidáty/tky s prokazatelnou předchozí zkušeností z pozice zaměřené na administrativu, koordinaci. Požadujeme anglický jazyk na komunikativní úrovni, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.

Nástup dle domluvy

Pracoviště: Praha 7, Holešovice - výborná dopravní dostupnost od metra, nádraží

Náplň práce

  • budete hlavním kontaktem pro Business Unit a koordinovat probíhající procesy v rámci společnosti
  • poskytování administrativní podpory, aby bylo zajištěné efektivní fungování týmu
  • administrativní agenda - práce se smlouvami, dokumentace, objednávky, fakturace, platby
  • organizace a podpora týmových schůzek
  • administrativní i organizační podpora marketingových a propagačních aktivit, spolupráce se třetími stranami
  • agenda spojena s životním cyklem propagačních materiálů, skartace
  • administrativa dodavatelů - zadávání do systémů
  • zajištění školení, podpory novým členům týmu
  • správa kalendářů
  • koordinace místních týmových schůzek, zajištění ubytování, občerstvení
  • organizace zasedacích místností, logistiky, potřebného vybavení
  • zápisy ze schůzek
  • ad hoc admin. úkoly

Požadujeme

  • úspěšně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • minimálně 3 až 5 let zkušeností na obdobné administrativní pozici
  • ČJ - rodilý mluvčí
  • AJ - komunikativní úroveň B2 - C1
  • MS Office - běžná uživatelská znalost
  • zodpovědnost, komunikativnost, samostatnost, orientace na detail, time management

Nabízíme

  • velmi zajímavou pracovní příležitost na zkrácený úvazek s mírou flexibility, možností HO
  • zázemí světové společnosti s moderním pracovním prostředí
  • práci v týmu do 10 pracovníků
  • nadstandardní finanční ohodnocení, roční bonus na základě individuálního výkonu a výsledků firmy
  • bohatý benefitní systém:
  • 25 dnů dovolené, 5 sick days
  • stravenky v hodnotě 140 Kč/ den - plně hrazené zaměstnavatelem
  • výhodné mobilní a datové tarify pro rodinné příslušníky
  • očkování proti chřipce
  • občerstvení na pracovišti - káva, čaj, džusy, ovoce, oříšky, sušené ovoce
  • možnost bonusů za nadstandardně dobře odvedenou práci
  • zázemí pro jízdu na kole do práce
  • prostor pro individuální rozvoj a vzdělání
  • nástup možný dle domluvy

Pokud Vás nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání aktuálního životopisu. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000