Senior Financial Planning and Analysis Specialist

Pro našeho klienta, americkou farmaceutickou společnost, aktuálně hledáme kvalifikovaného a zkušeného kandidáta/tku na pozici FP&A Senior Specialist

Budete zodpovědní za podporu finančního plánování a reportingu pro konkrétní divizi ze strany Globálního sdíleného servisního centra. Každodenní komunikace v AJ - plynulá komunikace nutná!

Mezi hlavní povinnosti na této pozici patří mimo jiné:

  • Spolupráce s obchodní/neobchodní oblastí při tvorbě budgetů a forecastů
  • Zaměření na provozní výdaje a jejich sledování
  • Agenda spojena s přípravou reportingových balíčků pro každé období pro obchodní a finanční oblast
  • Sledování skutečných výdajů, prognózování a sestavování rozpočtu - shromažďování / koordinace se zúčastněnými stranami
  • Vypracování prezentací budgetů a forecastů
  • Příprava odhadů výdajů na vysoké úrovni dle potřeby
  • Opravy kmenových dat a výsledků (nákladová střediska/přehledy)
  • Vylepšení a automatizace výkazů FP&A
  • Spolupráce s obchodními a finančními partnery při poskytování služeb v oblasti plánování a reportingu pro přidělené divize
  • Připravovat ad-hoc reporty a analýzy s využitím nástrojů finančního výkaznictví společnosti a podnikových systémů
  • Odpovídat za přesnost a dosahovat požadované přesnosti u všech definovaných klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI)
  • Udržovat konzistentní a efektivní procesy pro udržování a vytváření standardizovaných služeb FP&A a zároveň zajišťovat dodržování všech požadavků na kvalitu a kontrolu

Požadujeme:

  • Úspěšně ukončené VŠ vzdělání v oboru podnikové administrativy nebo financí
  • Minimálně 4 roky zkušeností v oblasti finančního plánování a analýz a 2 roky ve stávající pozici podporující finanční plánování a analýzy, předpovědi a manažerské reportingy a analýzy
  • Silné plánovací, konsolidační a reportingové dovednosti FP&A
  • Dobré digitální dovednosti (kancelářský balík MS Office, další databáze, vizualizace)
  • Plynulá znalost anglického jazyka na obchodní úrovni - ústně a písemně, znalost dalších jazyků je výhodou

Požadavky na technické dovednosti:

  • Zkušenosti s IS SAP nebo jinými databázemi
  • Požadujeme pokročilé znalosti práce na PC, VBA výhodou
  • Ochota a chuť učit se novým finančním technologiím
  • Schopnost číst, analyzovat a interpretovat podnikové finanční výkazy
  • Efektivní práce v rychlém a dynamickém prostředí, pod tlakem a s vysokou mírou profesionality
  • Týmový hráč se zaměřením na spolupráci, komunikaci
  • Silné organizační schopnosti pro koordinaci a řízení více projektů a činností
  • Pozitivní přístup a schopnost řešit problémy a analytické dovednosti s proaktivním stylem řízení při zavádění nových procesů

Výhodou:

  • Profesionální zkušenosti v organizaci s provozem v několika zemích
  • Podpora FP&A pro obchodní a marketingové organizace
  • Zkušenosti v farmaceutickém nebo FMCG odvětví jsou výhodou

Nabízíme:

  • Spolupráci s velkou mezinárodní farmaceutickou společností se stabilitou na trhu
  • Hybridní pracovní režim - kancelář/home office
  • Atraktivní finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností
  • 25 dnů dovolené, 10 sick days, stravenkový paušál, roční bonusy, benefitní program
  • Plný pracovní úvazek - 40 hod./týden
  • Pracoviště - Praha 1 s výbornou dopravní dostupností
  • Nástup možný ihned/dle domluvy

V případě zájmu nám prosím zašlete Vaše aktuální CV. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000