BACK OFFICE ASSISTANT, Praha 1

Pro našeho klienta aktuálně obsazujeme administrativní pozici BACK OFFICE ASSISTANT

Hledáme vhodné kandidátky/ty, které baví asistentská agenda, mají komunikativní znalost AJ nebo NJ. Nabídneme Vám zajímavé pracovní místo v centru Prahy, malý kolektiv, motivující finanční ohodnocení a benefity.

Nástup je možný ihned.

Okruhy svěřené agendy:

  • administrativa spojená s organizační podporou ostatním kolegům
  • práce s interními programy, správa datové schránky
  • práce s fakturami - příprava podkladů pro fakturaci, vystavování faktur
  • ad hoc pochůzky dle požadavků
  • podpora při zajištění služebních cest kolegů - rezervace hotelů, letenek, restaurací, apod.

Jaké jsou požadavky?

  • úspěšně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • prokazatelné předchozí zkušenosti z oblasti administrativy, nebo role asistentky/ta
  • MS Office - běžná uživatelská znalost
  • AJ na komunikativní úrovni (B2), nebo NJ
  • reprezentativní vystupování, loajálnost, zodpovědnost, komunikativnost, důslednost, samostatnost

Co Vám nabídneme?

  • zajímavou pracovní příležitost v menším týmu v centru Prahy, kousek od Václavského náměstí
  • kolegiální tým, moderní pracovní prostředí
  • finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností
  • 25 dnů dovolené, motivační bonusy, multisport karta, benefit karta, stravenkový paušál, účast na firemních akcích, vzdělávací kurzy hrazené zaměstnavatelem
  • pracovní doba - pondělí - pátek 9:00 - 17.30 hod.
  • nástup možný ihned/dle domluvy

Prosíme o zaslání aktuálního životopisu. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000