Administrativní výpomoc - zákaznický servis, 160Kč/hod., P-9, brig.

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost působící v automobilovém průmyslu, hledáme kandidát/ky na pozici administrativní výpomoci - Customer Care Trainee, do oddělení zákaznické podpory pro Českou republiku.

Pozice je vhodná pro student/ky vysoké školy.
Pracoviště: Praha 9
Flexibilita 20 hod./týden

Náplň práce

  • administrativní úkony v interním systému
  • komunikace s operátory a manažery, administrativní asistence při řešení klientských případů
  • komunikace s klienty, telefonní i emailová
  • evidence klientských případů
  • ad hoc administrativní úkoly

Požadujeme:

  • časová flexibilita - 20 hod./ týden
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost, komunikativnost, týmovost
  • AJ - B2, komunikativní
  • zájem o automobilový sektor, technologie (výhodou)
  • MS Office, MS Excel - uživatelská úroveň

Nabízíme:

  • práci v příjemném pracovním prostředí mezinárodní společnosti
  • Praha 9 - lokalita dobře dostupná hromadnou dopravou
  • dlouhodobá spolupráce
  • stravenkový paušál
  • nástup ihned

V případě zájmu zašlete prosím aktuální životopis. Děkujeme.

Klára Přibáňová
Telefon: 234 715 000