Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost působící v automobilovém průmyslu, hledáme kandidát/ky na pozici administrativní výpomoci - Customer Care Trainee, do oddělení zákaznické podpory pro Českou republiku.
Pozice je vhodná pro student/ky vysoké školy.
Pracoviště: Praha 9
Flexibilita 20 hod./týden
Náplň práce
- administrativní úkony v interním systému
- komunikace s operátory a manažery, administrativní asistence při řešení klientských případů
- komunikace s klienty, telefonní i emailová
- evidence klientských případů
- ad hoc administrativní úkoly
Požadujeme:
- časová flexibilita - 20 hod./ týden
- spolehlivost, pečlivost, samostatnost, komunikativnost, týmovost
- AJ - B2, komunikativní
- zájem o automobilový sektor, technologie (výhodou)
- MS Office, MS Excel - uživatelská úroveň
Nabízíme:
- práci v příjemném pracovním prostředí mezinárodní společnosti
- Praha 9 - lokalita dobře dostupná hromadnou dopravou
- dlouhodobá spolupráce
- stravenkový paušál
- nástup ihned
V případě zájmu zašlete prosím aktuální životopis. Děkujeme.
Klára Přibáňová
Telefon: 234 715 000