Pro našeho klienta, mezinárodní firmu působící v odvětví správy kanceláří, sháníme kandidát/ky na pozici recepčního záskoku pro termín 25.-29.9. s možností další spolupráce pro budoucí záskoky.
Jedná se o záskok pro plánovanou dovolenou.
Hledáme kandidát/ky i pro dlouhodobou spolupráci
Vhodné pro student/ky VŠ
Jaká bude Vaše náplň práce?
- zajištění chodu recepce - běžná agenda
- administrativní práce (pošta, emaily apod.), zakládání faktur
- komunikace se zaměstnanci, vydává kartiček
- ad hoc administrativní úkoly
Co od Vás očekáváme?
- reprezentativní vystupování
- časovou flexibilitu v termínu 25.9.-29.9.
- AJ na komunikativní úrovni (jedná se o mezinárodní společnost)
- předchozí zkušenosti na recepci či v administrativě (výhodou)
- MS Office na uživatelské úrovni
- komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost
Co Vám nabídneme?
- brigádu s atraktivním ohodnocením z možností navázání dlouhodobé spolupráce
- příjemné pracovní prostředí v mezinárodní společnosti
- využití anglického jazyka a načerpaní znalostí z oblasti administrativy
- hodinovou odměnu 210Kč/hod.
V případě zájmu, pošlete prosím své aktuální CV, nejlépe s fotografií. Děkujeme.
Klára Přibáňová
Telefon: 234 715 000