Asistent/ka-recepční, HPP 40.000 -45.000 CZK

Hledáme pro klienta nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka - recepční. Pokud máte zájem o dynamickou práci v oblasti investic a financí, rádi by vás přivítali ve svém týmu. Jedná se o stabilní českou investiční společnost, která klade důraz na osobní růst, profesionální rozvoj a příjemné pracovní prostředí.

Back Office oddělení hraje klíčovou roli v rozvoji investičních aktivit. V takovém prostředí tedy není žádná práce rutinou, a právě proto hledáme nového člena do týmu. Nabízíme prostředí, kde můžete rozvíjet svůj talent v investičním a finančním světě a přispět tak ke společným úspěchům.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- Spravovat kalendáře a koordinovat schůzky
- Zajišťovat pracovní cesty
- Zpracovávat řešerše pro různá oddělení
- Komunikovat s dodavateli a účastnit se výběrových řízení
- Zpracovávat příchozí faktury a zajišťovat jejich včasné uhrazení
- Odpovídat na hovory a spravovat emailovou korespondenci
- Starat se o správu CRM systému a aktuálnost údajů
- Řešit provozní záležitosti a organizovat teambuildingové akce
- Komunikovat se správci budovy a řešit závady

Požadujeme:

- Pokročilou znalost MS Office
- Komunikativní angličtinu
- Příjemné komunikační a prezentační dovednosti
- Schopnost práce samostatně i v týmu
- Schopnost pracovat za stresových podmínek a organizovat si úkoly
- Flexibilitu, spolehlivost a pečlivost

Nabízíme:

- Zajímavou a různorodou pracovní náplň
- Stabilní pozadí renomované investiční společnosti
- Možnost profesního školení a rozvoje dovedností
- 4 týdny dovolené a 3 sickdays
- Příspěvek na firemní stravování, na multisport kartu
- Směnný provoz - 7:30-15:30 či 11-19hod. ve dvou lidech
- Moderní kancelářské prostory v oblíbené lokalitě Praha – Karlín, blízko metra

V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, strukturovaný životopis.

Děkujeme a těšíme se na spolupráci

Kristina Krejčová
Telefon: 234 715 000