Pro našeho klienta, který je jedním z předních mezinárodních výrobců průmyslových, topných a chladících systémů, aktuálně obsazujeme pozici na hlavní pracovní poměr:
OFFICE & COMMUNICATIONS COORDINATOR
Nabízíme Vám pestrou a zajímavou agendu v menším, přátelském kolektivu v samotném centru Prahy, kde budou Vaše děti i pejsci vítáni :).
Hledáme kandidáty/ky s komunikativní angličtinou, které baví administrativní a organizační náplň. Pozice je vhodná i pro juniorní kandidáty, kteří disponují nějakými organizačními a administrativními zkušenostmi - např. pořádání akcí v rámci studia na vysoké škole, spolupráce v eventových agenturách, organizační management, coordinator, apod.
Nabízíme Vám motivující finanční ohodnocení s. s řadou benefitů: 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, zvýhodněná cena multisport karty, vstupenky na eventové akce, notebook, telefon.
Nástup možný ihned/dle domluvy
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Budete první kontaktní osobou pro své kolegy, obchodní partnery a hosty v případě jakýchkoli úkolů souvisejících s kanceláří, služebními cestami, apod.
- Zodpovědnost za organizaci a čistotu kancelářských prostor
- Podpora činnosti související s komunikací a propagací značky společnosti - komunikace s externí media agenturou
- Budete hlavní kontaktní osoba a supervizor pro naše dodavatele služeb (např. úklidové pracovníky, správu nemovitostí, řemeslné podniky atd.)
- Základní administrativní agenda - zodpovídání dotazů, vyplňování faktur, apod.
- Objednávka kancelářských potřeb, občerstvení
- Zpracování objednávek v IS
- Organizovat a připravovat interní akce pro zaměstnance (týmové akce, školení, kancelářské snídaně, apod.)
- Pomoc HR oddělení s nástupem nových zaměstnanců, aby pro ně jejich první pracovní dny byly jednodušší
- Správa služebních mobil. telefonů, notebooků - předávání zaměstnanců, evidence,
- Interní (informační dopisy, prezentace atd.) a externí komunikace (např. veletrhy pracovních příležitostí, plakáty)
Co od Vás očekáváme?
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- AJ - komunikativní, úroveň B2+
- jste komunikativní a rádi pracujete trpělivě a profesionálně na více úkolech najednou
- baví Vás dělat věci efektivně s proaktivním přístupem
- máte skvělé organizační a administrativní dovednosti
- předchozí zkušenosti z obdobné pozice - velkou výhodou
- práce s PC vám nečiní problém
- fungujete v týmu i samostatně, jste pečliví a zodpovědní
- máte přátelskou, milou povahu a reprezentativní vystupování
Co Vám nabídneme?
- přátelský pracovní kolektiv, kde Vám každý nabídne pomocnou ruku a který se bude nadále rozšiřovat
- skvělou lokalitu pracovního místa - moderní kanceláře přímo na Václavském náměstí
- Vaše děti, ale i pejsci jsou v kanceláři vítáni :)
- občerstvení na pracovišti, ovoce, společné snídaně
- práce z HO - dle domluvy na základě objemu a náročnosti agendy v daném týdnu
- motivující finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností
- 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, zvýhodněná cena Multisport karty, vstupenky na eventové akce, notebook, telefon, příspěvek na penzijní a životní pojištění, nadstandardní zdravotní péče na soukromé klinice
- nástup možný ihned/dle domluvy
Pakliže Vás nabídka oslovila a chtěli byste být zařazeni do výběrového řízení, prosíme o zaslání aktuální CV. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000