OFFICE & COMMUNICATIONS COORDINATOR, Praha centrum

Pro našeho klienta, který je jedním z předních mezinárodních výrobců průmyslových, topných a chladících systémů, aktuálně obsazujeme pozici na hlavní pracovní poměr:

OFFICE & COMMUNICATIONS COORDINATOR

Nabízíme Vám pestrou a zajímavou agendu v menším, přátelském kolektivu v samotném centru Prahy, kde budou Vaše děti i pejsci vítáni :).

Hledáme kandidáty/ky s komunikativní angličtinou, které baví administrativní a organizační náplň. Pozice je vhodná i pro juniorní kandidáty, kteří disponují nějakými organizačními a administrativními zkušenostmi - např. pořádání akcí v rámci studia na vysoké škole, spolupráce v eventových agenturách, organizační management, coordinator, apod.

Nabízíme Vám motivující finanční ohodnocení s. s řadou benefitů: 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, zvýhodněná cena multisport karty, vstupenky na eventové akce, notebook, telefon.

Nástup možný ihned/dle domluvy

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Budete první kontaktní osobou pro své kolegy, obchodní partnery a hosty v případě jakýchkoli úkolů souvisejících s kanceláří, služebními cestami, apod.
  • Zodpovědnost za organizaci a čistotu kancelářských prostor
  • Podpora činnosti související s komunikací a propagací značky společnosti - komunikace s externí media agenturou
  • Budete hlavní kontaktní osoba a supervizor pro naše dodavatele služeb (např. úklidové pracovníky, správu nemovitostí, řemeslné podniky atd.)
  • Základní administrativní agenda - zodpovídání dotazů, vyplňování faktur, apod.
  • Objednávka kancelářských potřeb, občerstvení
  • Zpracování objednávek v IS
  • Organizovat a připravovat interní akce pro zaměstnance (týmové akce, školení, kancelářské snídaně, apod.)
  • Pomoc HR oddělení s nástupem nových zaměstnanců, aby pro ně jejich první pracovní dny byly jednodušší
  • Správa služebních mobil. telefonů, notebooků - předávání zaměstnanců, evidence,
  • Interní (informační dopisy, prezentace atd.) a externí komunikace (např. veletrhy pracovních příležitostí, plakáty)

Co od Vás očekáváme?

  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • AJ - komunikativní, úroveň B2+
  • jste komunikativní a rádi pracujete trpělivě a profesionálně na více úkolech najednou
  • baví Vás dělat věci efektivně s proaktivním přístupem
  • máte skvělé organizační a administrativní dovednosti
  • předchozí zkušenosti z obdobné pozice - velkou výhodou
  • práce s PC vám nečiní problém
  • fungujete v týmu i samostatně, jste pečliví a zodpovědní
  • máte přátelskou, milou povahu a reprezentativní vystupování

Co Vám nabídneme?

  • přátelský pracovní kolektiv, kde Vám každý nabídne pomocnou ruku a který se bude nadále rozšiřovat
  • skvělou lokalitu pracovního místa - moderní kanceláře přímo na Václavském náměstí
  • Vaše děti, ale i pejsci jsou v kanceláři vítáni :)
  • občerstvení na pracovišti, ovoce, společné snídaně
  • práce z HO - dle domluvy na základě objemu a náročnosti agendy v daném týdnu
  • motivující finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností
  • 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, zvýhodněná cena Multisport karty, vstupenky na eventové akce, notebook, telefon, příspěvek na penzijní a životní pojištění, nadstandardní zdravotní péče na soukromé klinice
  • nástup možný ihned/dle domluvy

Pakliže Vás nabídka oslovila a chtěli byste být zařazeni do výběrového řízení, prosíme o zaslání aktuální CV. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000