ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE, okr. Liberec

Pro našeho klienta, ryze českou rodinnou společnost, aktuálně obsazujeme pozici: ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE

Pozice je vhodná pro uchazeče, kteří prokazatelně disponují předchozími zkušenostmi z obdobné pozice.

Nabízíme Vám atraktivní finanční ohodnocení, příjemné přátelské a moderní pracovní prostředí.

Nástup možný ihned/dle domluvy.

Co Vás čeká?

  • Tvorba a kontrola smluv se zákazníky i dodavateli

  • Zajišťování a organizace dopravy od zákazníků
  • Správa majetku
  • Ostatní dle pokynů obchodního ředitele

Co musíte splňovat?

  • Úspěšně ukončené SŠ vzdělání ekonomického nebo právního směru, gymnázia
  • Praxe v podnikové sféře min. 4 roky
  • Dobrá znalost 2 jazyků – angličtina + němčina/francouzština
  • Základní znalost právních náležitostí smluv
  • Analytické myšlení
  • Příjemné vystupování, Komunikativnost
  • Loajalita, diskrétnost

Co Vám nabídneme?

  • Pracovní nabídku v české společnosti s dlouholetou historií a stabilním postavením na trhu
  • Motivující finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností
  • Dovolená, stravenky, příspěvek na telefon
  • Pružnou pracovní dobu
  • Dlouhodobou spolupráci

V případě zájmu nám prosím zašlete Vaše aktuální CV. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000