Pro našeho klienta, ryze českou rodinnou společnost, aktuálně obsazujeme pozici: ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE
Pozice je vhodná pro uchazeče, kteří prokazatelně disponují předchozími zkušenostmi z obdobné pozice.
Nabízíme Vám atraktivní finanční ohodnocení, příjemné přátelské a moderní pracovní prostředí.
Nástup možný ihned/dle domluvy.
Co Vás čeká?
-
Tvorba a kontrola smluv se zákazníky i dodavateli
- Zajišťování a organizace dopravy od zákazníků
- Správa majetku
- Ostatní dle pokynů obchodního ředitele
Co musíte splňovat?
- Úspěšně ukončené SŠ vzdělání ekonomického nebo právního směru, gymnázia
- Praxe v podnikové sféře min. 4 roky
- Dobrá znalost 2 jazyků – angličtina + němčina/francouzština
- Základní znalost právních náležitostí smluv
- Analytické myšlení
- Příjemné vystupování, Komunikativnost
- Loajalita, diskrétnost
Co Vám nabídneme?
- Pracovní nabídku v české společnosti s dlouholetou historií a stabilním postavením na trhu
- Motivující finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností
- Dovolená, stravenky, příspěvek na telefon
- Pružnou pracovní dobu
- Dlouhodobou spolupráci
V případě zájmu nám prosím zašlete Vaše aktuální CV. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000