ADMINISTRATIVNÍ PODPORA – evidence firemních telefonů

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Oddělení interní správy korporátní společnosti na Praze 4 – Michli hledá do svého menšího týmu administrativního pracovníka/ pracovnici s dobrou znalostí práce v Excelu, s nástupem od 1.11.2022 nebo dohodou.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

• vedení evidence firemních telefonů
• práce v Excelu – vedení databáze, export dat do Excelu, práce s tabulkou – úprava a filtrování pro reporty a tisk, funkce a kontingenční tabulky
• vytváření reportů pro management
• vydávání nových přístrojů, příjem pro opravy nebo výměnu

Požadujeme:

• SŠ vzdělání
• nutná předchozí praxe v administrativě a schopnost práce s evidenčním systémem
• velmi dobrá znalost Excelu – kontingenční tabulky a funkce
• zodpovědný přístup k práci, pečlivost
• dobré komunikační schopnosti – neustálý kontakt s lidmi, jak v telefonické tak emailové podobě
• AJ – základy

Nabízíme:

• dlouhodobé pracovní uplatnění ve velmi stabilní a silné společnosti
• velmi přátelský kolektiv
• nástup možný k 1.11.2022, případně dohodou
• platová nabídka – 38 000 Kč hrubého
• benefitní systém – stravenky, flexipassy/ penzijní připojištění

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete prosím své CV, případně motivační dopis.
Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Vanda Heide
Telefon: +420 234 715 000