Office koordinátor, až 42 000 Kč

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Do naší rostoucí, výrobní společnosti hledáme posilu, která dobře zapadne do našeho týmu. Pokud máte rád/a rozmanitou práci, jste energická, organizačně zdatná, pečlivá, svědomitá osoba schopná multitaskingu, máte smysl pro pořádek a rád/a komunikujete či zařizujete, pak možná hledáme právě Vás.
Stanete se klíčovým zaměstnancem, který bude denně spolupracovat a komunikovat s vrcholovým managementem. Tato role Vám dá možnost řešit nové zajímavé věci, postupně se dále rozvíjet ve své kariéře, být v centru dění, nechá Vás nahlédnout do fungování celé naší firmy a podílet se aktivně na jejím budoucím rozvoji a směřování.

Náplň práce:

Zajištění provozu a chodu kanceláří
Administrativní záležitosti, pošta, dokumenty, archivace
Příprava objednávek a podpora logistiky
Komunikace s dodavateli i zákazníky (jak v češtině, tak také v angličtině)
Podklady k docházce a podpora v oblasti HR
Spolupráce na zefektivnění interních procesů a postupů
Spolupráce s managementem a ostatními odděleními

Očekáváme:

SŠ/VŠ vzdělání
Dobré komunikační a organizační schopnosti
Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
Vstřícnost, příjemné a seriózní vystupování
Schopnost pracovat v týmu i samostatně
Proaktivitu a orientaci na výsledek
Dobrou znalost práce s PC (MS Office-Outlook, Word, Excel)
Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni (schopnost komunikovat a domluvit se, převážně emailem)
Znalost administrativních procesů a zkušenost s obdobnou pozicí výhodou

Nabízíme:

Zajímavou a různorodou práci
Jedno z nejlepších platových ohodnocení v regionu
Odměny
Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
Firemní Telefon / Notebook
Moderní, příjemné pracovní prostředí a pohodový kolektiv
Možnost seberealizace, osobního rozvoje a kariérního růstu
Možnost parkování
Občerstvení na pracovišti
Zázemí stabilní a perspektivní společnosti
Jistotu dlouhodobé spolupráce


Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Veronika Čechová
Nové sady 988/2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143