Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.
Pro našeho klienta, významnou mezinárodní finanční společnost, hledáme vhodné brigádníky/ce na pozici administrativní podpory v obchodním oddělení. Požadujeme plynulou komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka.
Nabídka je vhodná i pro studenty a absolventy VŠ se zaměřením na obor ekonomiky a obchodu.
Pracoviště: Praha 4 - Krč
Nástup: ihned
Dlouhodobá spolupráce s možností přechodu na HPP
Náplň práce:
- pomoc s přípravou obchodních nabídek
- zadávání nabídek a smluv do interního systému
- komunikace s kolegy a klienty
- spolupráce s jednatelem obchodního oddělení
- ad hoc administrativní úkoly
Požadujeme:
- úroveň anglického jazyka nebo německého jazyka - komunikativní (B2)
- zkušenosti s administrativou (výhodou)
- uživatelská znalost MS Office, aj.
- časová flexibilita 20h/týden (po-pá)
- komunikativnost, pečlivost, orientace na detail, proaktivní přístup
Nabízíme:
- atraktivní příležitost v mezinárodní společnosti, získání zkušeností
- atraktivní ohodnocení - 170Kč/hod.
- dlouhodobou spolupráci s možným přechodem na HPP
- nástup ihned
V případě zájmu, pošlete prosím své aktuální CV v českém i anglickém/německém jazyce. Děkujeme.
Kontakt:
Axial Personnel Agency, s.r.o.
Klára Přibáňová
Telefon: 234 715 000