Office manažer/ka/ recepční, 30.000 Kč + balíček benefitů

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Preferujete různorodou práci, kde se pořád něco děje, před monotónním vysedáváním na židli a čekáním co přijde? Pokud ano, hledáme právě Vás. Kolegu, který pomůže našim týmům s operativními činnostmi od evidence dokladů, přes administrativní ad-hod úkoly, správu kalendářů až po organizování vánočního večírku.

Co Vás u nás čeká:

• Péče o vozový park (servis, parkování)
• Vyřizování pošty (balení, odesílání, přijímání pošty)
• Péče o chod kanceláří – komunikace se správou budovy a úklidovou společností
• Pomoc se zařizováním a chystáním cateringu
• Práce s kalendářem v Outlooku a hlídání rozpisů v zasedacích místnostech
• Objednávka občerstvení a kancelářských potřeb
• Kopírování, skenování, vázání a tisk

Co nabízíme:

- pracovní místo v centru Brna, moderní kanceláře
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- cafeterie
- možnost homeoffice
- sick days
- stravenky
- firemní akce a školení
- příspěvek na vzdělávání

Co očekáváme od Vás:

- angličtina - komunikativní úroveň B2
- schopnost multitaskingu
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- uživatelská znalost sady MS Office

Těšíme na Váš životopis. Třeba právě Vy budete novým kolegou ve skvělém týmu našeho klienta

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Veronika Čechová
Nové sady 988/2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143