Interní IT Administrátor (L2+), HPP 35 - 45.000 CZK

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Pro městský úřad, s místem výkonu práce na Praze 2, hledáme vhodné kandidáty na pozici Interního IT Administrátora.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- Odpovědnost za instalaci, provoz, rozvoj a dostupnost svěřených IS
- Administrace serverů s OS Windows
- Uživatelská podpora - helpdesk L2
- Zajištění agendy podpisových certifikátů a tokenů v režimu sekundárního garanta
- Koordinace, optimalizace, nastavení monitoringu a automatizaci provozních činností
- Participace na zvyšování a zajištění kybernetické bezpečnosti
- Jednoduchý reporting

Požadujeme:

- SŠ nebo VŠ vzdělání, nejlépe technického směru
- 2 roky doložitelných praktických zkušeností
- Pokročilou znalost OS Windows 10/11, Windows Server, GPO, AD
- Znalost principů a funkcí ERP systémů (program GINIS výhodou)
- Znalost alespoň jednoho z uvedených řešení: GroupWise, Vita, Yamaco, Scarabeus, Misys, VMWare, Cisco či Fortinet
- Časovou flexibilitu (držení pohotovosti on-call)
- Anglický jazyk na technické úrovni

Oceníme:

- Zkušenost s podporou ERP velkou výhodou, ideálně GINIS
- Zkušenost a znalost některého ze systémů: Yamaco, Scarabeus, Misys
- Znalost Open Enterprise Server (OES)
- Znalost Oracle (správa a provoz), případně jiná SQL řešení
- Administrace Cisco/Ubiquiti prvků a orientace v infrastruktuře LAN až po WAN
- Znalost nástrojů Mantis, OTRS, Zabbix, Nagios, Centreon, Snipeit
- Znalost Linux prostředí na úrovní administátora výhodou
- Schopnost skriptování (cokoliv z uvedeného: Bash, PHP, PowerShell, Perl)

Nabízíme:

- Mzdové ohodnocení dle platového stupně započitatelné praxe, osobní ohodnocení a zvláštní příplatek za pohotovost
- Zaměstnanecké benefity:
- Mobilní telefon
- 25 dní dovolené
- 5 dní sick days
- Plně hrazené stravenky ve výši 120 Kč
- Občasný homeoffice
- Příspěvek na vzdělávání a volnočasové aktivity
- Náborový příspěvek
- Zázemí otevřeného, moderně řízeného úřadu s principy efektivního a transparentního výkonu veřejné služby, vstřícně vůči klientům i zaměstnancům
- Nástup možný ihned

V případě zájmu o tuto pozici zašlete strukturovaný životopis. Děkujeme a těšíme se na spolupráci.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Kristina Krejčová
Telefon: 234 715 000