FRONT OFFICE ASSISTANT, HPP, PRAHA 7

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Pro našeho klienta, hledáme vhodnou uchazečku/uchazeče na pozici FRONT OFFICE ASSISTANT.

Pozice je vhodná i pro juniorní typy uchazečů, např. čerstvé absolventy.

Pracoviště: Praze 7, Holešovice.

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Co bude Vaše náplň práce?

- administrativní činnost spojená s chodem recepce
- vyřizování mailů, telefonátů, pošty, vzkazů, kurýři
- administrativní výpomoc kolegům z jiných oddělení
- uvítání klientů, nabídnutí občerstvení
- správa kancelářských potřeb
- péče o kuchyňku
- ad hoc úkoly spojené s chodem recepce a administrativou

Požadujeme

- administrativní zkušenost s chodem recepce - velkou výhodou
- anglický jazyk na úrovni B1-2
- proaktivitu, spolehlivost, pečlivost, ochotu, komunikativnost, reprezentativní vzhled
- pracovní doba: Pondělí - Čtvrtek od 9:30 hod. do 18 hod., Pátek od 8:30 - 17:00 hod.
- běžná uživatelská znalost MS Office - Excel, Word
- komunikativnost, reprezentativní vzhled, pečlivost, přátelská povaha
- zájem o dlouhodobou spolupráci

Co Vám nabídneme?

- práci na HPP v příjemném pracovním prostředí s lokalitou na Praze 7 - Holešovice - výborná dopravní dostupnost - metro, vlakové nádraží, tramvaj
- finanční ohodnocení 31.000 Kč/hrubého
- stravenky ve výši 110 Kč, benefit na volnočasové aktivity
4500 Kč/rok, 20 dnů dovolené
- nástup možný ihned nebo dle domluvy

V případě zájmu nám prosím zašlete své aktuální CV.
Děkujeme.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000