Administrativní podpora s AJ + FJ/IJ, P-7, ihned, 200Kč/hod.

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Pro našeho klienta, mezinárodní outsourcingovou společnost Accenture hledáme vhodné brigádníky/ce na pozici administrativní podpory projektu v rámci Procurement Operations. Požadujeme plynulou komunikativní znalost angličtiny a italského nebo francouzského jazyka.

Nabídka je vhodná i pro studenty a absolventy VŠ se zaměřením na obor ekonomiky a obchodu.

Pracoviště: Praha 7 - Holešovice
Velmi atraktivní finanční ohodnocení.
Nástup: ihned
Spolupráce do prosince 2022

Náplň práce:

- podpora týmu Procurement Operations
- komunikace se zákazníky
- administrativní činnosti spojené s objednávkami
- práce v interním systému
- evidence dodavatelů a smluv s dodavateli/klienty
- ad hoc úkoly

Požadujeme:

- zkušenosti s procurementem (výhodou)
- úroveň francouzského nebo italského jazyka - B2
- úroveň anglického jazyka B2
- základní zkušenost s programem SAP nebo Oracle (výhodou)
- uživatelská znalost MS Office, aj.
- časová flexibilita 20h/týden (po-pá)
- organizovanost, komunikativnost, orientace na detail, problem-solving, proklientský přístup

Nabízíme:

- atraktivní příležitost v mezinárodní společnosti, získání zkušeností
- pracoviště Praha 7 - Holešovice - výborná dopravní dostupnost
- atraktivní ohodnocení - 200Kč/hod.
- možnost práce z home office v hybridním režimu
- spolupráci do prosince 2022
- nástup ihned

V případě zájmu, pošlete prosím své aktuální CV v českém i anglickém jazyce. Děkujeme.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Klára Přibáňová
Telefon: 234 715 000