Administrativní podpora s NJ, 200-250Kč/hod., P-4, ihned

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Pro našeho klienta, mezinárodní outsourcingovou společnost Accenture hledáme vhodné brigádníky/ce na pozici administrativní podpory oddělení Pre-Sales a Marketingu. Požadujeme plynulou komunikativní znalost německého jazyka.

Nabídka je vhodná i pro studenty a absolventy VŠ se zaměřením na obor ekonomiky a obchodu.

Pracoviště: Praha 4 - Chodov, možnost home-office
Velmi atraktivní finanční ohodnocení.
Nástup: ihned
Spolupráce na dobu určitou do září 2022

Náplň práce:

- spolupráce s týmem oddělení Pre-Sales a Marketing
- telefonická podpora pro klienty a zákazníky
- telefonická komunikace s kolegy
- administrativní práce spojené s objednávkami a poptávkami
- práce v interním systému
- ad hoc úkoly

Požadujeme:

- úroveň německého jazyka C1, komunikativní
- základní zkušenosti s programem ServiceNow nebo podobnými nástroji CRM
- anglický jazyk B2, komunikativní
- uživatelská znalost MS Office aj.
- časová flexibilita - po-pá (9:00-17:30) - směny flexibilně dle potřeby týmu
- organizovanost, komunikativnost, pečlivost, orientace na detail, ochota se učit nové věci

Nabízíme:

- atraktivní příležitost v mezinárodní společnosti, získání zkušeností
- pracoviště Praha 4 - Chodov - výborná dopravní dostupnost
- možnost práce z home-office
- atraktivní ohodnocení - 200-250Kč/hod.
- spolupráce na dobu určitou do září 2022
- nástup ihned

V případě zájmu pošlete prosím své aktuální CV v českém i anglickém jazyce. Děkujeme.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Klára Přibáňová
Telefon: 234 715 000