Administrativa - obchod, Praha 4, 30-40 tis., Praha 4

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Pro našeho významného klienta, jednu z celosvětově nejznámějších finančních organizací, hledáme posilu do obchodního oddělení.

Náplň práce:

- Zadání obchodního případu do správního software
- Zodpovědnost za přípravu, kompletaci a odeslání smluvní složky
- Podpis smluvní dokumentace společně s další oprávněnou osobou dle vnitřní směrnice
- Kontrola a likvidace dodavatelských faktur, vystavování splátkových kalendářů
- Komunikace s klienty i dodavateli
- Znalost a dodržování vnitřních předpisů a směrnic

Požadavky:

- SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického, právnického směru)
- nejlépe praxe v bankovnictví, leasingové společnosti, právní kanceláři výhodou

Nabízíme:

- Perspektivní zaměstnání s možností dalšího rozvoje
- Mzda se odvíjí od zkušeností: 30-40tis.Kč
- Stravné
- 5 týdnů dovolené
- Vzdělávací kurzy, školení
- Příjemné pracovní prostředí
- Nástup nejlépe ihned nebo dle dohody

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Jana Hornová
Telefon: +420 234 715 000