Executive Assistant, HPP 40-45.000,- Kč

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro nejvýznamnějšího tuzemského poskytovatele zdravotně sociální péče hledáme vhodné kandidáty pro obsazení pozice Výkonná Asistentka.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- vedení kalendáře předsedy představenstva
- příprava dopisů, podkladů, formálních dokumentů pro vedení společnosti
- organizování pracovních tuzemských i zahraničních cest (letenky, ubytování); řízení služebního vozu
- organizování schůzek, správa kalendáře
- komunikace s vrcholovým managementem, úřady a ministerstvy
- spolupráce s tajemnicí
- spolupráce při organizování školení, firemních akcí a konferencí
-zodpovědnost za chod zasedací místnosti – příprava na jednání a péče o hosty
- úkoly ad-hoc

Požadujeme:

- výborná znalost českého jazyka
- minimální vzdělání SŠ s maturitou
- znalost práce na PC (MS Office, Outlook apod.)
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- samostatnost
- dobré organizační schopnosti
- časová flexibilita
- schopnost týmové práce a rozhodování
- smysl pro kvalitní práci
- praxe na obdobné pozici

Nabízíme:

- možnost vytvářet firemní kulturu a budovat vztah k zaměstnancům
- velmi zodpovědnou roli v prestižní organizaci
- nadstandardní finanční ohodnocení na HPP (40-45.000,- Kč)
- nadstandardní benefitní rozpočet
- zvýhodněné nákupy u partnerských sítí lékáren
- možnost stravování přímo v areálu společnosti, příspěvek na stravování
- možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
- sportovní a kulturní firemní akce

V případě zájmu o tuto pozici, prosím, zašlete strukturovaný životopis.

Děkujeme a těšíme se na spolupráci.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Martin Haladej
Telefon: +420 234 715 000