Brigáda, administrativa, zpracování objednávek,170 Kč

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta hledáme vhodného uchazeče/ku na Administrativní výpomoc týkající se zpracovávání objednávek. Nutná časová flexibilita 15 hod./týden. Anglický jazyk na pokročilé komunikativní úrovni.
Práce z domova. Nástup ihned. Velmi zajímavé finanční ohodnocení.

Náplň práce

- administrativní výpomoc
- zpracovávání objednávek
- práce v interních systémech
- vyřizování mailové komunikace

Požadujeme

- pokročilou a komunikativní znalost anglického jazyka
- předchozí zkušenosti s administrativou
- časovou flexibilitu 15 hod./týden
- proaktivitu, zodpovědnost, komunikativnost, pečlivost

Nabízíme

- zajímavé finanční ohodnocení 170 Kč/hod.
- spolupráci s mezinárodní IT společností
- práci v režimu home office
- nástup ihned

V případě zájmu nám, prosím, zašlete Vaše aktuální CV. Děkujeme.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000