Manager nákupu a logistiky – 25 dní dovolené, profesní růst

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Hledáte novou pracovní výzvu a jste multifunkční osoba, která dokáže převzít kompletní zodpovědnost za skladové hospodářství včetně logistiky a nákupu od sjednaných dodavatelů.
Hledáme odborníka, který pojmy jako cash flow, JIT, Lean, SIX SIGMA nezná jen z časopisu. Jakým směrem oddělení povedete, bude jen ve Vaší režii. K ruce Vám dáme šikovného vedoucího skladu a další super kolegy.
Nehledáme člověka, který nám naplní sklady až po střechu, ale který zajistí, aby nám nikdy nic nechybělo a zároveň nám zbytečně „neležely“ peníze ve zboží.

Co Vás čeká od začátku?

● Plánování nákupu (cca 45 jednotlivých produktů)
● Nastavování a zavádění nových pracovních postupů
● Objednávání dopravy (pozemní, námořní, letecké)
● Uzavírání kontraktů s dopravními společnostmi
● Komunikace se zahraničními dodavateli
● Řízení objemů pro naše české dodavatele

Co Vás čeká do budoucna?

● Sestavení vlastního týmu specialistů
● Zpracování strategického plánování
● Komunikace s celními úřady

Koho hledáme?

● Odborníka se zápalem pro logistiku a plánování
● Osobu, které se nebojí čísel a zodpovědnosti
● Parťáka, na kterého se můžeme spolehnout
● Anglicky mluvícího kandidáta (B2)
● Aktivního řidiče s ochotou dojíždět do práce (25 min)

Co nabízíme?

● 25 dní dovolené
● Prostor pro uplatnění vlastních nápadů
● Multisportku
● Občerstvení na pracovišti (vždy máme plnou ledničku)
● Možnost platového růstu
● Osobní ohodnocení
● Uvolněnou atmosféru v kolektivu, který táhne za jeden provaz

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Petr Jarolím
Nové sady 2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 724 509 931