IT Back Office Support jr., HPP 30-35.000,- Kč/měs.

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, přední projektovu kancelář zabývající se kompletním outsourcingem IT služeb, hledáme novou posilu na pozici Back Office Assistant s orientaci v IT.

Budete aktivně komunikovat s našimi zákazníky a zajišťovat celý proces od přijetí poptávky přes realizaci až po konečnou fakturaci. Stanete se nedílnou součástí a pravou rukou celé projektové kanceláře i obchodního týmu.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- administrace projektové dokumentace spojené s provozem IT služeb
- řešení objednávek IT produktů (zejména HW) a plánování realizací (např. zákazník potřebuje rozšířit paměť ve svém zařízení vaším úkolem bude dle parametrů najít nejvhodnější produkt, vytvořit cenovou nabídku, objednat, dodat a vyfakturovat)
- zpracování podkladů pro fakturaci i samotná fakturace zboží a služeb
- práce pro projektové vedoucí (zápisy z porad, příprava materiálů),
- správa majetku v rámci interních i externích systémů (ServiceNow, D365, Tivoli)
- správa kanceláře (např. nákup kancelářských potřeb, zápůjčky aut)

Požadujeme:

- zkušenost z IT organizace nebo obecná orientace v IT světě
- základní znalosti v oblasti IT (HW, SW)
- uživatelská znalost MS Word, Excel, Outlook
- angličtina na mírně pokročilé úrovni – emailová komunikace
- praxe s ERP nástrojem nebo databázovými systémy vítána
- zkušenost s fakturací výhodou
- pečlivost a zodpovědnost za svěřené úkoly
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti

Nabízíme:

- stabilní zázemí etablované IT skupiny
- dodávky komplexních outsourcingových řešení pro zajímavé klienty ze segmentu enterprise
- profesionální tým - divize o velikosti cca 150 lidí na území celé ČR
- školení soft i hard skill, individuální rozvojový plán
- kariérní plán, možnost profesního růstu
- po dohodě home office, flexibilní pracovní doba
Systém zaměstnaneckých benefitů:
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek 1000,-/měsíc do cafeterie po zkušební době
- notebook
- mobilní telefon
- stravenkový paušál
- penzijní připojištění
- firemní sportovní a společenské akce

V případě zájmu o tuto pozici, prosím, zašlete Váš strukturovaný životopis.

Děkujeme a těšíme se na spolupráci.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Martin Haladej
Telefon: +420 234 715 000