Office asistent/Collections (NJ) balíček benefitů, p. růst

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Umíte dobře německy a dorozumíte se anglicky? Jste osoba, která je ochotná se učit novým věcem? Pokud ano, potřebujeme Vás jako sůl!
Pro našeho perfektního klienta, hledáme kolegu na pozici office asistenta, který doplní tým, má povědomí o účetních operacích a bude mít na starost kompletní fakturaci a další administrativní činnosti.
Pokud máte z oblasti financí nebo účetnictví letitou zkušenost, nebojte se zareagovat. Uplatnění najdeme i pro šikovného team leadra.

Co Vás čeká?

• Evidence dat do interních systémů
• Komunikace s dodavateli a odběrateli nad fakturami
• Hlídání splatnosti
• Spolupráce s ostatními odděleními

Za co bychom byli rádi?

• Zkušenost z oblasti zákaznického servisu
• Základní povědomí o účetnictví
• Kladný vztah k administrativě
• Velmi dobrou němčinu a komunikativní angličtinu

Co Vám nabídneme?

• Možnost vedení menšího týmu do budoucna
• 25 dní dovolené
• 3 sick days
• Stravenky 110 Kč
• Důraz na work - life balance
• Flexibilní pracovní dobu
• Vzdělávací kurzy
• Možnost home office
• Roční bonusy

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Petr Jarolím
Nové sady 2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 724 509 931