Koordinátor logistiky, 25 dní dovolené, stravenky 110 Kč

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Zájemcům o pozici "Administrativní pracovník - koordinátor" nabízíme práci v příjemném prostředí celosvětové společnosti v oboru logistiky.
Hledáme nového kolegu na dlouhodobou spolupráci, který se rád učí novým věcem a bude mít později možnost koordinovat práci ostatních. I když máme zázemí velké společnosti, jsme pyšní na to, že si udržujeme uvnitř firmy přátelskou a neformální atmosféru.
Jste komunikativní a pečlivá osobnost? Máte smysl pro detail a řidičák na „béčko“?
Pokud ano, je to skoro vše, co nám stačí, tak se neváhejte do našeho výběrového řízení přihlásit!
Jedná se o pracovní místo v Syrovicích. Vhodná doprava – osobní auto.

Co po Vás budeme chtít?

• Věk min. 18 let (může být i absolvent)
• Angličtinu na běžné, komunikativní úrovni
• Počítačovou gramotnost
• Alespoň minimální znalost administrativních/logistických procesů
• Zodpovědnost, dochvilnost, samostatnost
• Aby Vás práce bavila (ale o to se postaráme my)

Jaká bude vaše náplň práce?

• Na starosti budete mít část administrativy naší pobočky
• Budete organizovat zaměstnance a přidělovat jim práci
• Nevyhnete se práci ve firemním systému
• Budete komunikovat s dalšími odděleními ve firmě
• Se zákazníky budete řešit jejich aktuální potřeby a reklamace

Co ti za to nabídneme?

• 25 dní dovolené
• Roční bonusy
• Stravenky 110 Kč
• Multisport kartu
• Smlouvu na dobu neurčitou
• Kurzy angličtiny zdarma (v pracovní době)

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Petr Jarolím
Nové sady 2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 724 509 931