Personální agentura

Verze pro tisk

HISTORIE

Společnost Axial Personnel Agency vznikla v roce 1994 bez zahraničního kapitálu a je tedy ryze českou společností. Zakladatelky společnosti, JUDr. Renáta Šťastná, Ph.D. a JUDr. Kristina Stiefelová jsou dnes partnery firmy a zabývají se v rámci společnosti strategickými a poradenskými aktivitami. Výkonné činnosti převzali členové managementu firmy Axial. Agentura úspěšně kombinuje potřeby firem a zájemců o práci, zabývá se zprostředkováním zaměstnání, krátkodobým zapůjčením pracovních sil, personálním a mzdovým poradenstvím včetně zpracování mzdové agendy. Vedle pražské centrály byla v roce 1997 založena pobočka Brno. Axial se každoročně rozvíjí, rozšiřuje portfolio služeb i počet spokojeně umístěných zájemců o práci.

FIREMNÍ STRUKTURA

Axial Personnel Agency, s.r.o. zaměstnává přibližně 2 000 pracovníků. Své služby poskytuje pracovní agentura Axial prostřednictvím týmu kvalifikovaných konzultantů a zkušených specialistů, kteří disponují odpovídajícím vzděláním a několikaletou praxí v oblasti lidských zdrojů. Odborní pracovníci jsou vybíráni z řad kvalifikovaných personalistů a mzdových účetních s několikaletou zkušeností ve mzdové a pracovněprávní oblasti.

Společnost je interně členěna na tři základní oddělení:

Oddělení recruitmentu a dlouhodobého agenturního zaměstnávání vyhledává a vybírá zaměstnance a pracovníky v široké škále oblastí, od zaměstnanců do administrativy, recepcí, obchodu, call center, účetních oddělení i výrobních a montážních úseků po střední, vyšší, ale i nejvyšší management.
 

Oddělení temporary help a krátkodobého agenturního zaměstnávání zajišťuje pracovníky různých profesí k vykrytí krátkodobé a střednědobé potřeby klientů, zajišťuje brigádníky na příležitostnou práci, případně zajišťuje kompletní chod určitých úseků nebo oddělení.
 

Finanční oddělení kompletně zpracovává mzdovou a personální agendu dočasně přidělených zaměstnanců v souladu s platnou legislativou, působí jako mzdová účtárna pro své klienty a zpracovává finanční účetnictví společnosti. Dále zajišťuje poradenství ve mzdových a pracovněprávních otázkách.

FILOZOFIE

Firma Axial byla zakládána se základní myšlenkou vytvořit spolehlivou a flexibilní agenturu. Známe své možnosti a nikdy neslibujeme, co nejsme schopni zvládnout. Zákazník i zájemce o práci od nás vždy může očekávat korektní jednání a osobní přístup. Obě strany jsou pro nás stejně důležité a naše mnohaleté zkušenosti jsou důkazem, že se nám tento přístup vyplácí. Jsme firma, která má dokonale zmapovaný trh práce po celé republice, a proto můžeme na rozmanité potřeby flexibilně reagovat. Profilujeme se jako personální a pracovní agentura vyšší třídy a na námi odvedené práci je to patrné. Na naše konzultanty klademe vysoké nároky a jejich kvalifikovanost a lidský přístup tvoří základní kámen naší práce.

POLITIKA KVALITY

Axial Personnel Agency, s.r.o., je moderní prosperující společností s dlouhodobým postavením na trhu. Uplatňujeme a udržujeme systém managementu kvality ve shodě s požadavky normy ISO 9001 a zavazujeme se tento systém neustále zlepšovat. Své služby poskytujeme prostřednictvím týmu kvalifikovaných konzultantů a zkušených specialistů, kteří disponují odpovídajícím vzděláním a několikaletou praxí v oblasti lidských zdrojů. Odborní pracovníci jsou vybíráni z řad kvalifikovaných personalistů, mzdových účetních, koordinátorů lidských zdrojů a dalších profesí s několikaletou zkušeností ve své specializaci. 

KONTAKTY

Obchodní ředitel

Marek Strieborný

marek.strieborny@axial.cz  

Správa a marketing

Denisa Zámostná

denisa.zamostna@axial.cz

Všeobecné informace

info@axial.cz